Manager de proiect - competente

1 Precizarea cerintelor proiectului

2 Estimarea resurselor, identificarea surselor si elaborarea programelor pentru proiecte

3 Asigurarea resurselor operationale pentru proiect

4 Asigurarea respectarii prevederilor contractuale ale Proiectului

5 Identificarea si analizarea riscurilor si precizarea actiunilor de control al riscurilor pentru oameni, proprietati si mediu

6 Orientarea muncii echipelor si indivizilor pentru realizarea obiectivelor organizationale

7 Conducerea implementarii proiectului

 

  1. Stabilirea scopului proiectului
  2. Stabilirea cerintelor de management integrat al proiectului
  3. Planificarea activitatilor si jaloanelor proiectului
  4. Gestiunea utilizarii costurilor si a resurselor operationale pentru proiect
  5. Realizarea procedurilor de achizitii pentru proiect
  6. Managementul riscurilor
  7. Managementul echipei de proiect
  8. Managementul comunicarii în cadrul proiectului
Managementul calitatii proiectului